בית | בלוג | צור קשר

רימרקטינג – כמה טוב שבאת הביתה

מה זה אומר ואיך עושים זאת?

הכל מתחיל מקוד אחד קטן שמושתל לגולשים כאשר הם גולשים באתר שלך. הקוד, קובץ ה-Cookie , מאתר את הלקוח שנכנס לאתר שלך ומצרף אותו לרשימת השיווק מחדש באופן אוטומטי, וכך אנו יכולים להגיע אליו באמצעות מסרים מותאמים אישית בזמן שהיוזר גולש להנאתו באינטנרט.

קבוצות וקהלים דומים

מבחינה שיווקית כל אחד יכול לייעל את אסטרטגיית השיווק שלו ולהיות מדוייק מתמיד. היום ניתן לסמן גולשים על פי מגוון רחב של פעולות שהם ביצעו באתר שלנו ובאמצעות כך לעזור לנו לתכנן בצורה מדוייקת יותר את העברת המסרים השיווקיים עבורם. באמצעות השיווק מחדש ניתן ליצור קבוצות בעלות אותן תחומי עניין ואף ליצור להן רשימת רימרקטינג משלהם בקמפיין הפרסום בהתאמה מיוחדת, משמע שרק "החברים בקבוצה" הזאת יקבלו מסרים מותאמים אישית לפי הרצונות שלהם ותחומי העניין שלהם, לפיכך המסרים הללו לא יוצגו בפני אנשים שאינם נכללים ברשימה ועלולים להיות לא רלוונטיים.

נוסף על כך, ניתן ליצור "קהלים דומים" משמע הצגת המודעות לגולשים בעלי העדפות גלישה או מאפיינים דמוגרפיים דומים לאלה של הקהל המקורי. חשוב להדגיש, שעל מנת שנוכל לבנות קהלים דומים בצורה איכותית, עלינו לשאוף לרשימה מקורית גדולה ככל שניתן, על מנת שההסקה הסטטיסטית לגבי הקהלים הדומים תהיה איכותית.

יתרונות השיווק מחדש

שיווק מחדש הוא מרכיב אסטרטגי בכל מסע פרסום, בין אם אתה רוצה להגדיל מכירות, להגדיל כמות נרשמים או ליצור מודעות למותג שלך ומעבר לכך השיווק מחדש מסוגל להניב החזר השקעה גבוה יותר על השקעה לכל מפרסם. בנוסף, אם משתמש יוצא מהאתר שלי בלי שרכש או ביצע פעולה מסוימת, באמצעות השיווק מחדש אני יכולה להגיע ללקוחות הפוטנציאליים הללו בזמן שהם גולשים באתרים אחרים על ידי הצגת מודעות או מסרים שישכנעו אותם או יעודדו אותם לחזור לאתר שלי שוב.

באמצעות השיווק מחדש ניתן להעלות את המודעות למותג שלך מה שיסייע לפתח יחסי אמון עם הלקוח, וכן להמשיך את השיחה שנקטעה כביכול בעת היציאה מהאתר. כמו כן, ניתן להעלות משמעותית את הרכישות בעסקאות שנזנחו טרם ביצוע העסקה. ולבסוף ניתן להגיע לכמות גדולה של גולשים ברשת המדיה.

העתיד כבר כאן

התהליך הזה בעצם מאפשר לך לדעת כל מה שצריך על הקהל שלך בכל זמן נתון, מעין תוכנת מעקב חוקית אחר הגולשים שלך. בין אם מישהו ביקר בדף הנחיתה שלך, בבלוג, בסרטון בערוץ היוטיוב, אתה תדע על כך ותוכל להציג להם מודעות פרסום שממוקדות אך ורק להם, מודעות טקסט, באנרים,וידיאו ועוד.

וכל זה בזמן שהם בכלל גולשים באתרים אחרים ואפילו של המתחרים שלכם.