• he
חיזוק האתר בקישורים חיצוניים על קצה המזלג?
No comments yet

אם יש לכם אתר אתם בטח שואלים את עצמכם איך אני יכול לקדם אותו בצורה אורגנית פרט לביצוע אופטימיזציה ככה שיופיע בעמוד הראשון של גוגל, היום ידוע וברור שקידום אתר ללא הוספת קישוריים חיצוניים היא פחות יעילה ולא אפקטיבית, לא משנה כמה נעבוד על אתר ואפילו אם נבצע לו אופטימיזציה…

כיצד למגנט גולשים אל המודעות שלך?
No comments yet

ישנם פרמטרים רבים המשפיעים על איכות ואפקטיביות המודעות במאמר זה אנסה לתת מספר דגשים שיעזרו לכם לשפר את האפקטיביות של המודעות שלכם ויביאו לכם יותר הקלקות המרות ובפועל ישפרו את קמפיין הפרסום שלכם. כדי להבין איך לשפר יש לדעת מספר מונחים בסיסיים שיעזרו לנו להבין טוב יותר כיצד המערכת פועלת…

כך תהפכו למפלצות מסחר אלקטרוני חסרות רחמים
No comments yet

אם פעם חנויות מצליחות היו בעיקר כאלה שהיו ממקומות ברחובות מרכזיים והומי אדם , מעוצבות לעילא ולעילא, הרי שהיום בעידן המסחר האלקטרוני, עסקים קמעונאיים מצליחים משוחררים מאילוצי זמן ומקום, כאשר חנות משגשת בשנות האלפיים יכול להיות לא יותר מאשר מחילת תצוגה תת קרקרעית בקומת החנייה של הקניון או לחילופין במחסן…

כך תבנה דף נחיתה מנצח
No comments yet

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הצלחת הקמפיינים שלכם ברשת , אם לא המשפיע ביותר, נעוץ בתפקוד דף הנחיתה שלכם. לא משנה כמה ממוקד, יעיל ואיכותי הקמפיין שלכם, בלי דף נחיתה שיודע להניע לפעולה שאתם מעוניינים בה, זה לא יצליח. לפני הכל מה זה בכלל דף נחיתה דף נחיתה הוא בפועל…

רימרקטינג – כמה טוב שבאת הביתה
1 Comment

מה זה אומר ואיך עושים זאת? הכל מתחיל מקוד אחד קטן שמושתל לגולשים כאשר הם גולשים באתר שלך. הקוד, קובץ ה-Cookie , מאתר את הלקוח שנכנס לאתר שלך ומצרף אותו לרשימת השיווק מחדש באופן אוטומטי, וכך אנו יכולים להגיע אליו באמצעות מסרים מותאמים אישית בזמן שהיוזר גולש להנאתו באינטנרט. קבוצות…