בית | בלוג | צור קשר

כך תבנה דף נחיתה מנצח

אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הצלחת הקמפיינים שלכם ברשת , אם לא המשפיע ביותר, נעוץ בתפקוד דף הנחיתה שלכם. לא משנה כמה ממוקד, יעיל ואיכותי הקמפיין שלכם, בלי דף נחיתה שיודע להניע לפעולה שאתם מעוניינים בה, זה לא יצליח.

לפני הכל מה זה בכלל דף נחיתה

דף נחיתה הוא בפועל כל דף אינטרנט שלכם אליו מגיע הגולש, לרוב בעקבות לחיצה על לינק קמפיין ממומן, בתוצאות החיפוש של גוגל, או דרך רשתות חברתיות. מהרגע שהגולש נחת בדף, הוא מעניק לכם לכל היותר 8 שניות של חסד לפני שהוא מחליט אם לנטוש כלעומת שבא או להמשיך בתהליך של המרה.

המטרה שלכם היא לייצר דף אפקטיבי שיודע להגשים את המטרה שלשמה הוא הוקם, בין אם מדובר באיסוף לידים, ביצוע רכישה מקוונת, הורדה של תוכנה או כל מטרה אחרת שהגדרתם מראש. המאמר זה נתייחס לבעיקר לדפי נחיתה קלאסיים המכוונים לאיסוף לידים.

מה צריך להיות בדף הנחיתה

כותרת שיווקית: מומלץ להשתמש בכותרת שמשקפת צורך של הגולש ויכולה לייצר הזדהות שלו. אם למשל אתם משווקים דיאטה שמכוונת לנשים בהריון, אל תרשמו כותרת בסגנון של "הדיאטה הכי טובה בעולם". במקום להתמקד במוצר או בחברה תתמקדו בגולש, או גולשת לאחר הריון במקרה שלנו, ותשתמשו בכותרת כמו " להראות כמו שמגיע לך באמת ", על מנת לשקף את העובדה שיש לכם את הפתרון לשאיפות האמיתיות של הלקוח.

כותרת משנה: לאחר מכן בשלב כותרת המשנה תוכלו לעבור להצגת הפתרון שלכם, ולשלב ייתרון מובהק שלכם. למשל הדיאטה היחידה שהוכחה כיעילה בקרב מעל 90% מהמשתמשים בה.

יתרונות המוצר: זה הזמן להציג בצורה תמציתית יתרונות נוספים של המוצר. יש לכם אישור ממשרד הבריאות? אל תתביישו להציג אותו. המוצר שלכם מכיל חומרים טבעיים בלבד, כדאי שהגולשת תדע את זה

כיצד להציג את ההצעה השיווקית

בנוסף ליתרונות של המוצר, אפשר, ואפילו מומלץ, להציע ערך מוסף לגולש. במקרה בו דנן תדגישו את העובדה שהמשלוח בחינם, או שחבילת הדיאטה מכילה בונוס של ערכת מתכונים בריאים וטעימים בחינם מומלץ שהגולש ידע את זה. תזכרו שלקוחות אוהבים מתנות ואנחנו אוהבים לקוחות.

כיצד להניע לפעולה

על מנת להניע לפעולה מומלץ מאוד להגדיר קודם כל את הפעולה שאנחנו רוצים שהגולש יבצע. אם הפעולה שאנחנו רוצים שהגולש יבצע היא השארת פרטים לצורך איסוף לידים, אז הפעולה היחידה שיאפשר עמוד הנחיתה היא השארת פרטים לצורך איסוף ליד. אם אתם מוציאים קישור לאתר הבית שלכם מהעמוד, זה הזמן להעיף אותו, כי אנחנו לא רוצים שהגולש יעזוב את האתר לפני שהוא השאיר את הפרטים.

אם יש לכם סרטון וידאו שצריך להפעיל בנוסף לטופס, זה הזמן, ברוב המקרים, להעיף את הסרטון. כי גם אם עשו לכם את הסרט בכי יפה בעולם, הפעולה של הפעלת הסרטון מתחרה בפעולה של השארת הפרטים,אז אם אתם לא בטוחים שאתם  יודעים להעביר מסרים אפקטיביים ממש טוב בעזרת וידאו, אין לרוב טעם להשאיר אותו.

ואם כבר עסקינן בהנאה לפעולה, ואתם באת רוצים דף נחיתה מנוצח שאופיין ונוצר עם המומחים לתחום, צרו איתנו קשר עוד היום!